LiGabor

Li Gábor "Nyitott szemmel" címû fotókiállításának megnyitója

Az SZTE - Egyetemi Tavasz 2022 Programsorozat keretén belül az SZTE-TTIK Biológia Intézet Önálló programja:


15.30 Li Gábor Nyitott szemmel címû fotókiállításának megnyitója
Megnyitja: Prof. Dr. Gácser Attila intézetvezetõ egyetemi tanár (SZTE TTIK)


,,Az SZTE MSc biológus szakos hallgatója vagyok. 6-7 éve kezdtem el komolyabban foglalkozni a fotózással. Ahogy a tanulmányaimat, úgy hobbijaimat is meghatározza a természet iránti érdeklõdésem, szeretetem. Természetfotóimmal már a kezdetektõl fogva pályázok hazai és nemzetközi pályázatokon is. Legnagyobb élményeim közé tartozik az, amikor 17 évesen egy, az ENSZ által meghirdetett pályázat díjnyerteseként kiutazhattam New Yorkba és részt vehettem a Vadvilág Világnapja alkalmából rendezett ülésen. A legbüszkébb talán a 2021-ben, a Lenergy – Az Év Természetfotósa pályázaton elért eredményemre vagyok, melynek kapcsán 4 helyezett és egy további kiállított képpel szerepelhettem a Természettudományi Múzeumban megrendezett kiállításon. A tavalyi évben emellett két képem is szerepelt a legjobb 100 kép között a világ legnagyobb madárfotós pályázatán (Bird Photographer of the Year), melyeket a több mint 22000 nevezett képbõl választottak ki. Úgy hiszem, sokan nem gondolnák, azonban képeim nagy részének elkészítéséhez pár kilométernél messzebb nem kellett elhagynom a városi környezetet.” - Li Gábor


A kiállítás megtekinthetõ május 20-ig, naponta 08.00–18.00 óráig.


Az SZTE - Egyetemi Tavasz 2022 Programsorozat további programjai IDE kattintva tekinthetőek meg.

Friss Hírek

Real_es_human_olvasatok_az_SZTE_kutatoival_a_sci-fi_vilagaban

Egyedülálló szabadon választható kurzust hirdetett az SZTE TTIK Biotechnológiai Tanszék és az SZTE BTK Összehasonlító Irodalomtudományi Tanszék. A sci-fi: Reál és humán olvasatok (XA0021-Sci-fi_ReHuO-sci-fi) nevű kurzus bármely nappali képzésben résztvevő hallgató számára felvehető. A két tanszék összefogása azt a célt tűzte ki, hogy a science fiction művek segítségével fejlessze a hallgatók interdiszciplináris gondolkodását.